Träning vecka 44

Så här ser mitt träningsshema ut för denna vecka:

Måndag: morgonpromenad, intervall 30 min + core 30 min
Tisdag: morgonspinning 30 min, intervallbody, spinning 55min
Onsdag: morgonpromenad, intervallbody, spinning 55min
Torsdag: morgonspinning 45min, morgonpromenad, Intervallstep, Spinning 50 min
Fredag: morgonpromenad, Fitball, Body
Lördag: VILODAG
Söndag: Spinning 55min, intervallbody


Och för er som tycker att det ser mycket ut, kan jag berätta att jag hade vilodag förra söndagen. Samt att jag varierar högintensiv träning med lågintensiv. Mitt shema är inte heller hugget i sten, utan känner jag en dag att kroppen vill vila, så brukar det bli så.
Men detta är vad jag ska försöka genomföra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0