torsdag

Eftersom jag var så trött imorse, hela kroppen ville bara sova vidare och inte spinna alls, så blev det ingen morgonspinning. Istället vaknade jag lagom tills spinningen hade börjat och tog en morgonpromenad på 50 minuter. Nåja, bättre än ingenting. Dessutom såg jag att min favoritspinningsinstruktör har ett pass idag, det tänker jag försöka hänga på. Har haft spinning inplanerad en massa dagar, men det har inte blivit av. Men idag så.

Frukosten blev idag;

1ägg
keso, kesella och fruktpuré i en salig blandning, toppad med kanel
ost i fina tärningar

Och jag är mätt, nöjd och belåten.


Eftersom det är kvällsföreläsning jag har idag, tänker jag försöka få ut det mesta av dagen och börja med ett step-up pass. Det var inte igår. Hoppas det är riktigt tufft!

Torsdag:
frukost
intervallstep-up
lunch
springa en massa ärenden
spinning 50min
föreläsning

Typ så ser min dag ut, det som jag kommer att ha lite problem med är att få in mellanmålet, det får inte bli för nära spinningen och inte för nära lunchen. Hmm, kanske jag äter först efter spinningen, men då får det lov att bli en riktigt stadig lunch. Mitt problem nummer två är att få in någon typ av middag. Kanske jag kokar ett par ägg och tar med, eller köper en sallad eller något.

Jag hoppas att det blir en bra dag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0