sammanfattning av dagen

Mitt andra träningspass var superbra, gav gärnet och det funkade. Åt kycklingwok när jag kom hem. Eventuellt åt jag lite för lite, så jag fick sug och åt 1 äpple. Har fortfarande sug, och käkar lite läkerol. Kanske inte så bra. Dricker te också för att dämpa det där jäkla suget.
Mitt kaloriintag för idag hamnar på cirkus 1700 helt okej. Menmen, det finns saker som man kan justera och så.
Överlag en helt okej dag.

Imorgon ser planen ut som så;

Morgonspinning (det beror på hur pigga benen känns, annars blir det promenad)
Plugga
Intervallstep (och spinning, beroende på formen samt om jag har morgonspinnat eller inte)
Föreläsning
Myspys med vänner och film (kan bli lite knepigt ifall det finns en massa godsaker)

Just nu känns det bra, har haft lite huvudvärk två dagar i rad (hejdå sockerberoende), men annars är jag redo att köra gärnet. Kroppen mår så mycket bättre av bra mat. Varför kan jag inte fatta det, utan envisas med att proppa i mig skit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0