så kan det gå

Okej, att proppa i sig läkerol i mängder är inte bra, det vet alla inklusive jag. Ända är jag så korkad att jag då och då faller för suget, vilket resulterar i enormt ont i magen. Dessutom ser man verkligen extra tjock ut, kul. Nåja detta var vad som hände mig under spinningspasset, tråkigt men sant. Kunde inte ge allt och hade enbart en puls på cirka 65 som medel. Rena rama barnleken.
Fast med mensvärk och läkerolorsakade skador, kan man ju bara försöka genomlida passet. Som vanligt blev allt bra, så fort passet var över. Nåja jag kan känna mig stolt över att jag genomförde spinningpasset idag. Allt hemåt. Och egentligen är det bara bra att det har varit två lugna pass idag. Igår satsade jag nämligen allt på intervallbodyn, och det var tufft.
Imorgon kör vi revanch, intervallspinning. Då ska pulsen ligga på minst genomsnittliga 75 för att jag ska vara nöjd. Har ätit ett stabilt mellanmål (eller middag, bestående av en massa keso, tomat, ost, ägg och ett äpple) och ska gå på föreläsning.
Mitt kaloriintag för idag landar troligtvis på ca 1650-1700. Är för tillfälle uppe i ca 1500, men kommer nog att äta något ännu ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0