min belöning

Funderar på min belöning till Novemberutmaningen.
Ska försöka klura ut någonting riktigt bra, så att jag känner mig motiverad (till att inte proppa i mig sötsaker). Tror att jag förutom godis, kommer att undvika bakverk (eftersom det är en så stor trigger för mig), chips (fast det köper jag aldrig), läkeroltabletter (fast det kommer att vara tillåtet i nödfall).
Tusan att jag ska vara så sockerkänslig. Men det är lika bra att jobba bort mitt beroende nu. För jag vet av erfarenhet att klarar jag att hålla mig borta från det en längre tid, så är jag inte sugen på det längre. Jag klarar mig bra utan, och så överäter jag det inte heller. En bonus till med det är att jag faktiskt går ner i vikt.

Hmm, min belöning kunde bli att shoppa lite nya kläder. En spabehandling, eller någon träningspryl. Ett par bodybump-stavar skulle sitta fint, eller ett par vanliga gåstavar.
Eller ett par nya promenadskor. Äh, jag klurar en stund till på vad som skulle motivera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0