magen är mätt

Step-up passet känndes så där. Eftersom det var ny korreografi kunde jag inte ge fullt ös (den var ny för alla). Men helt okej förmiddagspass. Hoppas jag bara orkar gå på spinningen om ett par timmar.
På tal om mat, kan jag säga att jag överåt en aning på luchen. Eller överåt är kanske fel ord, jag var hungrig och åt massor. Kålsallad med majonnäs, samt en soja-och squasch gratäng var det som fick mätta min hunger.
Och det var gott, alldeles för gott. Men trots att jag åt så mycket, blev jag inte propp-propp mätt utan enbart lite för mätt.
Nåja, kroppen behöver energi och så länge den kommer från ordentlig mat och inte socker så får jag väl vara nöjd.
Så, nu ska jag jobba på. Fredagens träning kommer dessutom att få lida på grund av jobb. Ajaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0