detta handlar min blogg om

Jag ska bli fri. Jag ska klara det. Jag ska klara av att sluta småäta/hetsäta. Jag ska klara av att inte proppa i mig ett kg godis. Jag ska jag ska.
Från och med idag. Och jag behöver ha DIG som stöd.
Jag vet att det finns många där ute som lider av samma problem, och jag hoppas vi kan stöda varandra.
För det som jag håller på med nu är inte hälsosamt för varkan kropp eller själ.
Så från och med nu. Så startar jag kampen mot ett normalt liv. Eller normalt och normalt, jag ska klara av att leva utan hets, utan sug, utan småätande, utan ja istället ska jag äta var tredje timme och sånt.
Vet hur det går till i teorin men i praktiken är det så himla svårt.
Så jag kommer att publicera varenda gång jag misslyckas, varje steg som jag lyckas stapla i rätt riktning och allt där i mellan.
En massa recept och sånt kommer bloggen också kanske att bestå av.
Detta tror jag kommer att bli mitt sätt att ta mig ur mitt känsloätande. Att skriva av mig istället. För något är allvarligt fel, jag vet bara inte vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0