dagens lunch

Dagens lunch bestod av fisk, ett stekt ägg, keso och grönsakswok.
Jag är mätt och belåten, blev nästan lite för mätt.
Känner mig duktig, som åt så pass redig lunch som jag gjorde. Vägde ju mig som sagt imorse, och hade gått upp. Men jag vet att lösningen sitter i godis och en massa brödglufsande. Kolhydrater är inte min grej. Så istället för att äta minimalt till lunch, blev det något som jag torde stå mig på ganska länge.

Frukosten idag gick också helt bra, 1kokt ägg, keso och kesella, lite ost och en tomat vad jag fick ner.
Ska jobba hemifrån ett par timmar nu, och sedan blir det ett till pass senare ikväll. Borde vara taggad om inte annat.
Ska även börja räkna kalorier bättre nu, inget småätande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0