blidde ingen spinning

Är en smula arg på mig själv. Det blidde ingen spinning, och nu sitter jag här med huvudvärk. Har stirrat för mycket på denna grej. Dessutom regnar det ute (jag vet att det inte är någon ursäkt) så jag har inte lust att gå ut på promenad. Sambon kommer hem alldeles strax.
Känner mig frustrerad. Har småätit lite banan och en massa nötter också. Inte bra. Fast bättre än godis, allt är bättre än det. Det blev samma sak till middag som till lunch. Och jag blev nöjd, mätt och belåten.

Imorgon ser planen ut som följande;
6.30 promenad
8.30 frukost, STADIG!
10-11 fika (här kan det bli besvärligt, jag äter något sött, faller dit och skippar min träning...)
11.15-12.15 träning
12.30 lunch
16.00 mellis
18-19 träning
19 middag

Och ett kaloriintag på ca 1600 kalorier. Det är vad jag önskar mig. En bra dag med andra ord.
Är ganska stolt över att jag inte har ätit godsaker på två dagar nu. Fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0