Veckans första dag

Så börjar måndagen gå mot sitt slut, jag ska krypa upp i soffan och se på film. Men inte snaska på sambons choklad. Det ska jag inte. Det blev ett spinningpass för mig ikväll. Hade tänkt köra styrka efteråt, men orkade bara 1 min i plankan. Sen gick jag hem. Men bättre än ingenting. Absolut.
Dessutom promenerade jag till och från gymmet, inte så långt, men alla bäckar små.

Maten har gått finfint. Har ätit massor av ägg och keso. Gott, nyttigt och mättande. Tror jag landar på en cirka 1750kcl. Helt okej.

Morgondagens planer ser ut så här:

Intervallbody
Föreläsning
Vinprovning med jobbet
Fika med jobbet

Kanske jag borde klämma in en simtur på kvällen, för att inte överäta på dagen... Hmmm, får se...
Jag är inte riktigt säker över träningen ännu.. Ska planera den lite... Och maten...Och vinet...Och fikan...
En jäkla massa planering blir det ikväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0