vecka 47 sammanfattning

Ursäkta att jag inte har skrivit här på länge. Har alldeles för mycket att göra. Vilket jag fortfarande har, och det gör att jag känner mig en smula stressad. Jag försöker att inte känna mig stressad, eftersom jag vet att risken för att jag ska överäta är så mycket större då.


Novemberutmaningen: Här kommer en sammanfattning av vecka 47, ett par dagar för sent.

Godisbiten: Har gått åt helvete. Har ätit en massa choklad på chokladprovningen. Och sen ett par muffins och ytterligare lite till choklad. Men av någon anledning så känns det som om jag har börjat ett "nytt" tänk. Igår blev jag bjuden på tryffel och jag tog ingen, var inte ens sugen. För jag har på något sätt insett att mitt godis och sockerproblem är så pass mycket större än jag trott.
För att inte äta det överhuvudtaget, eller få en frossa så vill jag inte smaka. För jag vet att jag behöver ha en lång sockerfri period innan jag kan komma tillbaka och unna mig godis på ett normalt sätt. Inte genom att stoppa i mig allt jag ser.
Det känns som om jag äntligen har kommit till insikt. På riktigt. Nu gäller det bara att använda sig av det i praktiken.

På träningsfronten har det gått destu bättre. Älskar att träna så, här kommer min sammanfattning (så här långt, dvs. ända tills idag):

Så denna vecka gäller det att öka lite då, inte så många dagar kvar.

- 65km/80km
- 21 pass/30pass
- 13 min/30min planka (alla på tårna)
- 250 armhävningar/ 300 armhävningar (varav 24 på tårna)
- 2 nya pass/ 2 st nya
- 2 avslappnade pass/ 4 st
- 0/1 hundra minuters pass
- 30 min/30 min skämma bort mig själv 3/ 4 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0