vecka 1

Denna vecka första veckan i november har inte gått speciellt bra. Idag åt jag dessutom en mass farsdagstårta. Först på jobbet (det var nog den godaste tårta jag någonsin ätit), sedan med familjen och tillsist med släkten. Nåja. Jag tänker inte ta någon stress av det. Nya tag imorgon. Nu är det SOCKERFÖRBUD som gäller.

Veckan som gått


- 20km/80km
- 7 pass/30pass
- 2 min/30min planka (alla på tårna
- 100 armhävningar/ 300 armhävningar (varav 12 på tårna)
- 0 nya pass/ 2 st nya
- 0 avslappnade pass/ 4 st
- 30 min/30 min skämma bort mig själv 1/ 4 st

Promenadmässigt ligger jag nog på mer än 20 km, men för att kämpa mer så väljer jag att ligga lite under. 7 pass av 30. Jo det fixar jag nog.
Plankan, bara 2min utav 30, men det fixar sig. 200 armhävningar kvar.
2 nya pass och 4 avslappande kvar.

Vad ska man säga. Jag har svåraste med maten, eller med godiset. Eller med sådant jag inte borde äta. Men nu är det ny vecka. Nya tag och så. Vet att jag har sagt det ofta. Men nu är det verkligt verkligen på verkligt. Nu är det bara att tuta och köra.
Just do. Som nikes slogan går. Finns inga genvägar. Bara att kämpa och inte trilla ner i fällan.
Ja, träna och tänka på vad jag  sätter i munnen.
Svårare än så är det inte.
Men ändå så jäkla svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0