varför kan man undra

Jaha, vad ska man säga. Det är söndag idag. Novemberutmaningen går mot sitt slut. Vilket känns sorgligt. Jag vill ha en ny utmaning nu!! och en ny blogg. En fin blogg. En blogg som inspirerar och motiverar. Inte minst mig själv. Jag behöver ha motivation för att klara av denna viktkamp. Eller hälsoresa. Kalla det vad ni vill, men vi har säkert liknande mål allihop. Att gå ner i vikt, få ett mer hälsosammare liv och må bättre. På alla plan.

Festade igår, rejält. Var egentligen inte meningen, men nu blev det så. Har ätit både det ena och det andra hela helgen. Men jag tänker inte deppa för det.
Återkommer om ett par timmar. Ska bara få lite mer sömn först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0