torsdag

Vill lägga mig ner och dö. Ställde mig på vågen. Hade gått upp. Väger nu 60,6kg (till mina 150 cm vilket ger mig ett bmi på 27,1) Ajajaj.
Det gör ont. Men inte tänker jag lägga mig ner och dö, nej jag ska kämpa kämpa och kämpa tills jag når min målvikt. 48kg. Så jag har bara 12 kg att gå ner. Det är väl ingen konst. Mer realistiskt tror jag dock på 50kg.

Jag har bestämt mig att jag till den 10 december ska ha gått ner 2,5 kg. Det kan bli tufft, men det är 30 dagar dit och man tappar ju snabbast i början. Och klarar jag inte 2,5kg så är det inte världens katastrof. Jag får vara nöjd med det jag klarat av att tappa.

Kommer att väga mig varje vecka (istället för en gång var 4:e) och publicera mitt resultat här. Allt för motivationen heter det.

Delmål.

1. Under 60
2. 58
3. 56
4. 55
5. 54
6. 53
7. 52
8. 51
9. 50

Efter varje mål får  jag en belöning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0