tjat och gnäll

Helt ärligt skulle jag gärna gå och köpa en kaffe med bulle just nu. Trots det så skippar vi bullen och unnar oss en kaffe. Tada. Projektet går som jag vet inte vad, katastofalt.
Är inte sugen att träna idag, (så blir det om man har fler än två träningsfria dagar och äter mängder med onyttigheter). Magen hänger och ja, listan kan bli lång.
Så istället, ska jag sluta klaga. Gå och köpa en kaffe. Unna mig en kaffe. Lyxa till det.
Skriva som tusan och sedan blir det lite kvällsträning.
Det blir bra, imorgon kommer jag att vara mer taggad. Ett steg längre ifrån sockerhuvudvärken (den borde avta på onsdag), cirkus tre dagar tar det att avsockra kroppen, eller för mig och mina mängder får jag nog räkna med fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0