tankar och funderingar

Dagen har gått hetl okej. Dock åt vi ute ikväll, och jag skulle ha kunnat äta hur mycket som helst. Blev aldrig mätt. Dessutom åt jag en skiva vitt bröd. Sansade mig och beställde inte in någon efterrätt. Dock blev det en ask läkerol som "belöning". Dagens kaloriintag hamnar på kanske ca 2000.

Träningen gick bra, fick till en minut till plankan. Efteråt unnade jag mig en dusch, ansiktsmask och en kopp gott te. Det fick bli de 30 minuterna för mig själv denna vecka. Eftersom jag inte hinner med något sådant imorgon, ska nämligen jobba. Det kommer att bli en utmaning, jobba kväll och motstå alla frestelser. Men det ska gå.

Prövade på cirkelträning idag, så det får stå för ett av de nya passen.




- 40km/80km
- 13 pass/30pass
- 7 min/30min planka (alla på tårna)
- 185 armhävningar/ 300 armhävningar (varav 18 på tårna)
- 1 nya pass/ 2 st nya
- 0 avslappnade pass/ 4 st
- 0/1 hundra minuters pass
- 30 min/30 min skämma bort mig själv 2/ 4 st

Borde få in några yogapass. Och jobba mer på plankan. Annars ligger jag ganska lugnt till.



Planerad träning vecka 47

Måndag - Yoga, intervall och core
Tisdag - intervallbody
Onsdag - body
Torsdag - step-up, spinning
Fredag - spinning, bodypump
Lördag - VILA
Söndag - Spinning och intervallbody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0