söndag

Är uppe tidigt eftersom jag hade tänkt gå till jobbet. Dock har jag otroligt ont i magen (hmm, undra varför? kanske för att jag åt så mycket igår plus bröd, som jag inte riktigt klarar av).
Så det blir knappast någon morgonpromenad.

Däremot ska jag på ett spinningspass efter jobbet.
Efter gårdagens katastrof är det bara att köra nya tag. Fast det brukar vara lite enklare om jag har tänkt träna efter jobbet, då kan man inte hiva i sig hur mycket som helst.


Veckoplanen ser ut så här:

Måndag - morgonpromenad, core30 min
Tisdag - morgonspinning, intervallbody, intervallspinning55 min
Onsdag -morgonpromenad/springtur, intervallbody
Torsdag - morgonspinning, intervallstep-up,
Fredag - morgonpromenad, circuit training, intervallspinning 55 min
Lördag - VILA? simning
Söndag - morgonpromenad, spinning55 min

Tänker pröva på circuit träning som ett nytt pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0