sista dagen i novemberutmaningen.

November är slut. Kan inte fatta det, denna månad har gått sjukt fort. Kommer jag då att klara novemberutmaningen kan man fråga.
Matmässigt är svaret nej, men det vet väl alla om vid det här laget. Träningsmässigt ser det ut så här när det är en dag kvar.

- 80km/80km
- 30 pass/30pass
- 24 min/30min planka (alla på tårna)
- 300 armhävningar/ 300 armhävningar (varav 30/30 på tårna)
- 2 nya pass/ 2 st nya
- 4 avslappnade pass/ 4 st
- 1/1 hundra minuters pass
-
30 min/30 min skämma bort mig själv 4/ 4 st

Mina träningspass är averkade (så även mitt 100 minuterspass), men jag har fortfarande 6minuter på plankan att köra idag. Men det borde gå. Får väl ta och dela upp det så att det blir ett par minuter här och ett par minuter där.

Har just ätit frukost och promenerat ett par kilometer. Och planerat min träningsvecka. Med en massa pass. Och så är det dags att påbörja nästa utmaning... Undra vad jag ska utmana mig själv med i december. Det här med utmaningar var ju sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0