onsdag

Dagens morgonpromenad är avklarad, och för tillfället ser det ut som om jag inte kommer att hinna med så mycket mer träning idag. Nåja, alltid bättre än ingenting.
Frukosten ligger i magen och jag ska vara flitig en stund.

Jo gårdagens kaloriintag slutade på cirkus 1700, helt okej med andra ord.
Dagens utmaning kommer att bli en massa restaurangbesök, kaffepauser, cafébesök osv. Speciellt med tanke på att jag bara kommer att ha gått en promenad. Nåja, får försöka välja de nyttigate alternativerna.
Och med en stabil frukost i magen, blir allt mycket lättare.

Efter dagens promenad ser min novemberutmaning ut så här:

- 10km/80km
- 4 pass/30pass
- 2 min/30min planka
- 60 armhävningar/ 300 armhävningar
- 0 nya pass/ 2 st nya
- 0 avslappnade pass/ 4 st
- 0 min/30 min skämma bort mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0