Ny dag, nya utamningar

Idag känns livet riktigt bra. Tror att jag kommer att klara novemberutmaningen, med att inte äta socker, trots att jag inte har plats för ett ända litet snedsteg. När jag åt godis igår, så tyckte jag inte ens att det var speciellt gott. Eller det intalade jag mig själv i alla fall. Och jag har insett, att det bara gäller att bestämma sig. Så nu har jag bestämt mig.

Nåja, riktigt så enkelt tror jag inte att det kommer att bli, men visst jag kommer att klara det, om jag ger mig tusan på det.

Dagens morgonspinning blev utbytt mot en promenad, eftersom instruktören var sjuk. Trots snö och vind, var det en jäkla bra promenad. Riktigt trevligt, och jag fick ny energi.

Nästa program på shemat är intervallstep-up, känns finfint. Eftersom det inte blev någon träning igår, kommer jag att ge gärnet idag. Och som kompensation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0