morot

Glupsk som jag är har jag redan beställt efter en stegräknare. Så den borde komma lagom till helgen. Nu gäller det bara att klara 6 dagar. Men det gör jag!
Fick en till morot idag, den 20:e måste jag vara mitt snyggaste jag. Så nu har jag 18 dagar på mig att träna, äta rätt och bra.
Snart ska jag sticka iväg och träna. Tror det blir dubbelpass idag. Ska också försöka springa 20 min eller 3km.
Sen vore det bra om jag orkade gå på kvällspromenad idag. Fast det tror jag är en aning för överambitiöst. Men om jag skippar kolhydrater nu, så att det ligger på ca 100gram per dag, så kommer jag att gå ner i vikt. Men det är egentligen inte det viktigta, utan framför allt så kommer kroppen att må så där 100 gånger bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0