Morot nummer två

Fick ett mejl från en personlig tränare idag. Han skulle kontakta mig i slutet av veckan. Detta gjorde att jag snabbt insåg att jag måste kämpa hårdare nu, ifall jag ska träffa honom senare.
Barnsligt egentligen, att man inte vill vara svag och fet när det är han som ska hjälpa mig. Men ifall alla medel är tillåtet när det gäller tränings och mat motivation. Så är det bara.
Och ifall, jag tycker om honom, och ifall han inte kostar skjortan (jag har trots allt en begränsad ekonomi) så kommer jag att investera i honom som min belöning. Eventuellt en belöning som jag tar ut lite i förväg.
Men vad tusan.
Hoppas, hoppas.

Kommentarer
Postat av: Katja

Kul med personlig tränare. Hoppas att det blir som du vill!

2009-11-03 @ 08:43:40
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com
Postat av: alexandra

jag hoppas att det blir skoj, och att det går vägen. Får skrapa ihop lite slantar först.

2009-11-03 @ 15:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0