mina planer

Lördagens matplaner;

Tänker försöka landa på ca 1650 kcl idag.

Så det blir ungefär så här;

frukost: 1 ägg, keso, turkisk yoghurt, kesella, nötter, ost
mellis före träning: keso, kesella, ost
mellis efter träning; 1 ägg och keso
middag: makrill, ägg, tomater, sallad
kvällsmål: keso och kesella samt en frukt

Dagen mat ser lite tråkig ut eftersom jag kommer att befinna mig på jobbet och inte orkar släpa med mig så många olika alternativ. Men jag älskar keso och kesella så det kommer inte att bli något problem. Det som jag kommer att ha problem med däremot är alla bullar, kakor, godisskålar, chokladplattor, kex osv. som ligger framme i köket, personalrummet och som folk vill bjuda på.
Men hej, jag ska klara av att kontrollera mig.

För jag vill ju ha min stegräknare.
Tyvärr har jag ju ätit godis en gång denna vecka, och efterrätt igår.
men om jag klarar dagen och morgondagen så tycker jag att jag ändå har gjort mig förtjänt av en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0