måndag

Måndagen har gått betydligt bätte. Även om jag började med en försovning och därmed inte hann promenera till jobbet. Gick dock vägen hem som kompensation. Har ätit makaronilåda och har i princip förbrukat alla dagens kalorier. Men jag känner mig ändå ganska stolt, jag trotsade suget och tog ingen efterrätt. Och jag har heller inte nallat av varken de frestande godisskålarna eller av farsdagstårtan som stod i kylskåpet. Därför räknar jag detta som en relativt bra dag. Gäller bara att låta bli bullarna när jag senare idag ska på fika.
Ska träna en timme nu, sedan på möte och sen på promenad.
Min sambo sa åt mig igår, att han inte vill att jag blir större än så här. Och det kan jag förstå. Det känns som en puff i rätt riktining. Något som jag behövde höra.
Nej nu kör vi godis och sockerfritt fram till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0