lördagsträning

Morgonpromenda- check
Frukost- check

Nu ska jag vara hurtig, promenera till gymmet och köre ett spinningpass (igen!) samt lite bodypump. Kroppen känner sig inte så taggad, eftersom det är tidig morgon. Men min favoritinstuktör ska väl kunna ända på den saken. Han behöver bara ropa lite åt mig så känner jag mig taggad.

Skönt i alla fall att inte behöva jobba, utan kunna fokusera på träningen för en gång skull.


Så här ligger jag till för tillfället, får ta och köra en slutspurt i helgen, eftersom halva tiden då har gått.

- 40km/80km
- 12 pass/30pass
- 6 min/30min planka (alla på tårna)
- 185 armhävningar/ 300 armhävningar (varav 18 på tårna)
- 0 nya pass/ 2 st nya
- 0 avslappnade pass/ 4 st
- 0 min/30 min skämma bort mig själv 1/ 4 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0