lördagens sammanfattning

Så här ligger jag till

- 20km/80km
- 7 pass/30pass
- 2 min/30min planka (alla på tårna
- 100 armhävningar/ 300 armhävningar (varav 12 på tårna)
- 0 nya pass/ 2 st nya
- 0 avslappnade pass/ 4 st
- 15 min/30 min skämma bort mig själv/ 4 st

Gjorde en anisktsmak igår. Och läste bloggar. Så jag räknar det som att skämma bort mig själv. Avkopplande och mysigt.

På godisfronten; Godisdagen är förbrukad.

Borde på allvar dessutom sätta in alla mina efterätter, bullar och kex på förbud.
Och bröd.
Så nu har jag inga laster kvar i mitt liv.
Jag lever ett hälsosamt liv med mycket motion och äter bra mat, av bra råvaror.
Jag kommer att tappa mina överlopps kilon. Må hundra gånger bättre och slippa vara sockerslag och sockerhög.
Magen kommer att må så mycket bättre eftersom jag inte ska överäta. Utan äta precis lagom.
Så till beach 2010 kommer jag att vara i mål. Snyggare än någonsin.

(ja detta är mitt ego peptalk. hoppas det biter. bara mitt huvud skulle fatta!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0