lördag

Har varit ute och traskat, ätit frukost och ska göra en del uppgifter. Dagen är på gång, med nya tag. Dessutom tror jag på att det blir en bra dag, betydligt bättre än i går, matmässigt sett. Ska hinna med ett body pass innan jag sticker iväg på jobb. Hoppas på ett bra pass.

Har analyserat den kommande veckan och insett att det finns en del utmaningar:

söndag- jobb, godis, kex, kakor, kvällsmöte på café
måndag-jobb, efterrätter you name it
tisdag- eftermiddagsmöte och fika på café
onsdag-
torsdag-fest med tre rättersmiddag, alkohol, efterrätter, godsaker och så vidare
fredag- middag och teaterbesök
lördag-fest med godsaker
söndag-

Dessutom kan det hända att jag ska sitta av ännu fler timmar på jobbet.
Men, nu vet jag hur läget är och ska bara fundera ut en strategi att tackla dessa utmaningar. Det kommer att gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0