jag börjar först imorgon

FAN! Novemberutmaningen är här, man jag är så inte redo. Eller jo jag är redo, men dagen har gått katastrofalt. KAn förklaras med 4 timmar sömn och sedan 8 på jobbet. En massa socker har åkt in i min kropp idag. Eventuellt för att den var ganska bakis av gårdagens mat och spritäventyr.
Nåja är det halloween så är det.
Men på grund av detta, och dessa miljoner kalorier som jag har vräkt i mig under helgen, kommer jag att påbörja novemberutmaningen först imorgon, efter 8 timmars sömn.
Och jag kommer att hålla på en dag längre som andra för att komepnsera. Så där nu är det kickoff för mig. Jäklar vad jag ska klara det.
Egentligen är det inte så svårt, bara avstå från godis. Eller jo det är svårt. Men nu kör vi tjejer.
Måste fokusera på alla mina fina belöningar jag ska ge mig själv.
Hålla mig borta från kolhyrdater, som gör mig mer hungrig och som skapar sug. Jag ska bli sockerfri!! Jag ska göra succe.

Provade en tröja idag, och den var för liten. Destu mer motivation att påbörja utmaningen.
Just do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0