fredag

Promenerade till och från jobbet. Var på ett spinningpass. Så har dagen varit i stora drag. Kalorier? Massor. Svårt när det gäller jobbet, man måste anpassa sig. Åt bröd till frukostfikat (bättre än bullar) och det blev en massa makaronilåda till lunch. Vill inte räkna kalorierna. Och just det jag åt efterrätt, skivade bananer och vaniljkräm. Dock inte den värsta efterrätten man kan tänka sig. Men otroligt gott.
Det blir inget fredagsmys för mig. I alla fall inte i form av mat.

Morgondagen ska bli bättre!




- 20km/80km
- 6 pass/30pass
- 2 min/30min planka
- 60 armhävningar/ 300 armhävningar
- 0 nya pass/ 2 st nya
- 0 avslappnade pass/ 4 st
- 0 min/30 min skämma bort mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0