torsdags planer

Efter lite klurande och pusslande har jag kommit fram till att dagen ser ut så här:

nu plugga som bara den, för att hinna med
14.30 egen träning, dvs springa lite på bandet, lyfta skrot och göra avslappningsövningar (fin kombo!)
15.30-16.45 Afro 1, för att få in ett nytt pass. Tror att det fungerar ganska bra, lätt dans.
Sen föreläsning till sena kvällen

Jag fick reda på att morgondagen kommer att bestå av jobb. En utmaning med alla godisskålar. Men hej, jag fixar det. Sedan tänkte jag köra ett dubbelt spinningspass.

Novemberutmaningen så långt:

- 15km/80km
- 5 pass/30pass (efter intervallbody)
- 2 min/30min planka
- 60 armhävningar/ 300 armhävningar
- 0 nya pass/ 2 st nya
- 0 avslappnade pass/ 4 st
- 0 min/30 min skämma bort mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0