NU vecka 47

Det blev en kilometers simmning innan jag stack iväg till jobbet idag. Skönt. Så nu har jag också prövat min andra nya träningsform. Blev så på hugget att jag köpte ett månadskort. Det får bli min egen lilla belöning för vecka 46.


NOVEMBERUTMANINGEN

Sammanfattning för vecka 46.

Godisbiten har gått bra, jag har inte ätit godis (förutom lite läkerol). Någon bit kladdkaka har dock gått ner och några skivor bröd. Det ska det bli bättring och ändring på till nästa vecka. Summa kardemumma har det gått rätt hyffsat.
Men nu drar vi åt svångrämmen ytterligare. Här ska brännas fläsk.



Träningen har fått ta lite stryk på grund av att jag inte har haft tid, ork och motivation. Men nästa vecka tar vi igen de förlorade timmarna.

Men yogan och avslappningen, borde jag verkligen få intryckt ett par pass av. Det märks att jag inte diggar dessa typer av träning.


- 48km/80km
- 14 pass/30pass
- 8 min/30min planka (alla på tårna)
- 185 armhävningar/ 300 armhävningar (varav 18 på tårna)
- 2 nya pass/ 2 st nya
- 0 avslappnade pass/ 4 st
- 0/1 hundra minuters pass
- 30 min/30 min skämma bort mig själv 2/ 4 st

Kommentarer
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Om du inte tycker om yoga och avslappning, så kan du ju ta och ägna 20 minuter åt att stretcha ignom kroppen ordentligt och sedan ligga och slappna av i tio minuter? :)

2009-11-19 @ 00:21:37
URL: http://atatranakampa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0