dag 2 vecka 2

Har gått morgonpromenad och tränat lite. Är livrädd för att bli förkyld, har lite ont i halsen och ja, jag är rädd för att det kommer att bli en flunsa om jag inte sköter mig. Har ätit lunch och ska snart påbörja dagens arbeten. Har en massa att planera, skriva och uppgifter som ska lämnas in.
Pratade med en bekant igår om hur sockerberoende man är, det gav extra pepp.

Spinningen idag gick urdåligt. Jag hade ätit för mycket halspastiller och fick kramp i magen. Så det blev lugn cykling för min del. Bättre än ingenting alls naturlitvs.

Maten har gått både bra och dåligt. Bra för att jag har ätit nyttiga saker, regelbundet. Dåligt för att jag har sug och vill överäta lite hela tiden. Vill inte att det ska ta slut liksom.
Landar på kanske en 2000kcl idag. Så ingen hit, men det kunde ha varit värre, mycket värre.



Novemberutmaningen:

- 30km/80km
- 10 pass/30pass
- 4 min/30min planka (alla på tårna
- 150 armhävningar/ 300 armhävningar (varav 12 på tårna)
- 0 nya pass/ 2 st nya
- 0 avslappnade pass/ 4 st
- 0 min/30 min skämma bort mig själv 1/ 4 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0