besviken

Känner mig lite värdelös idag. Eftersom jag vägde mig igår och insåg att jag gått upp ytterligare ett par kg, borde jag varit mer medveten om mat och sånt. Men när vi väl var på middagen igår, åt jag både kladdkaka och drack ett par glas vin och drinkar.
Inte bra inte. Dessutom blev det ett par smörgåsar. Som tur är hade jag ätit relativt bra på förmiddagen.
Eftersom jag sedan kom hem sent, och vaknade bakis imorse får vi se hur det går med dagens träning. Åh ibland blir man bara allt störd på sig själv. Speciellt eftersom jag hade lovat mig själv, att inte dricka och gå och lägga mig i tid. Nya tag, varje dag, timme för timme. Men jag kommer att klara min prövning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0