älska utmaningen!

Igår blev det en helt okej dag träningsmässigt sett. Eller det blev ganska lugna träningsformer så att kroppen skulle få vila lite. Och jag stressa ner (därför det har varit så sporadiskt med uppdateringen, ursäkta men jag har så MYCKET på gång för tillfället). Simmade en kilometer och tog sedan ut 30 minuter egentid i bastun med ansiktsmask. Så skönt för musklerna att basta och slappna av.

Idag har jag hunnit vara ute på morgonpromenad. Och ieftermiddag har jag tänkt att fixa mitt 100 minuters pass.
Eftersom det blir vilodag för mig imorgon så funderar jag att försöka få ihop ett par minuter i plankan. För där känner jag att jag ligger lite efter. Men skam den som ger sig.


Så här ligger jag till när det återstår 4 dagar av Novemberutmaningen.

- 75km/80km
- 27 pass/30pass
- 18 min/30min planka (alla på tårna)
- 300 armhävningar/ 300 armhävningar (varav 30/30 på tårna)
- 2 nya pass/ 2 st nya
- 3 avslappnade pass/ 4 st
- 0/1 hundra minuters pass
- 30 min/30 min skämma bort mig själv 4/ 4 st

Novemberutmaningen har helt klart lärt mig att tänja på gränserna. Och jag älskar det. Hoppas det kommer fler utmaningar. Gärna redan i december. Annars får jag väl ta och fixa ihop en egen utmaning, för på något sätt känns det lite lättare att få ihop träningen när man vet att man kämpar för något som är lite så där kortsiktigt. För jag kan erkänna, denna månad har gått otroligt snabbt, och har varit oerhört kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0