1 av 30 avklarat

Ingen kanondag, sett ur träningssynvinkel iaf.
Har dock avverkat ett pass, och 1 minut planka (och när jag räknar med plankan så räknar jag med fötterna).
Kcl hamnar på 1600. Ska försöka hålla igen lite efter några veckor med alltför stora utsvävningar.
Kolhydraterna har jag försökt undvika så gott jag har kunnat. Helt okej med andra ord.

Tisdag;
spinning
plugga
intervallbody
plugga
föreläsningar
spinning
plugga

Så ser dagens planer ut. Ska försöka följa dem.
Mateplanerna är; frukost: ägg, keso, nötter, bär och kesella
lunch: troligtvis en sallad
mellis: ägg och keso/kesella blandning
middag: det som min sambo kokar ihop
kvällis: kesella och eventuellt ett äpple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0