så onyttigt, men ack så gott

Gårkvällen slutade i katastrof, som i en massa chips och choklad. Äsch då. Nåja, nu är det bara ett par dagar kvar av julen och sen inleder jag storstilat med godisstrejk. Idag känns det inte så motiverande att gå på morgonpromenad. Men någon typ av träningsaktivitet borde det bli innan lunch.

Gårdagens tacksamhet.

- Jag är tacksam över julmaten. Jag tycker att den är så god
- Jag ör tacksam över snön, och det vackra vädret
- Jag är tacksam över att mitt hemmagym där hemma är så bra! Saknar att träna så ofantligt mycket.

0/2 nya hälsosamma recept
0/11 dagar godisförbud
3/22 dagar Regelbundna måltider
2/15 träningspass
15/50 km
0/150 burpees
1/20 minuter i plankan (sida)
0/3 intervallpass
3/22 ”tacksamhetsdagbok”.
4/22 "Vi ska även skapa en affirmation"
0/1 timme åt dig själv

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 00:37:53
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0