planering av våren

Ha ha. Jag är nördig. Sitter och planerar in mina kommande träningspass i vår. Äntligen har listorna kommit upp, och jag har dragit fram min kalender. Älskar känslan av planering och kontroll..
Det är också den jag måste jobba med när det gäller mina "ätardagar"... Fortsatte förödelsen med chips idag... Hmm...
Nya tag imorgon. Mycket träning och bra mat. För det är ju det jag mår bra av. När ska hjärnan fatta galoppen?
För att trösta mig lite så kollar jag igenom januari och förbereder.
Jag tror på att det gäller att förbereda sig mentalt så gott det går, januari kommer nämligen inte att bli någon lätt match. Alla fallgropar ska jag därför förska vara bered på.
Men man måste leva också... Nåja, jag ska sluta flumma och gå och lägga mig. Imorgon blir det morgonpromenad och jobb...
Träning efteråt.. om jag hinner... klart jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0