min strategi

Idag blev det ingen morgonträning. Jag kännde mig alldeles för lat. Dessutom har jag en morgontid hos frissan, så jag är tvungen att spendera ett par timmar där. Eventuellt blir det någon typ av promenad efteråt.. Får se. Step och body är bokade tills ikväll, alltid något.
Någon annan än jag som har märkt att ledarna på passen är mycket tröttare nu och bara längtar att få jullov. Och jag kan förstå dem. Personligen är jag också inne i en liten svacka när det gäller träningen. Men jag kommer fortsättningsvis att köra "hårt" innan jag åker hem över julen. Väl hemma blir det sedan 20 dagar "vila". Vilket betyder att passen kommer att bytas ut mot promenader, skidning, löpning och styrketräning för egen maskin. Och naturligtvis kommer jag att anta ÄTATRÄNAKÄMPA:s mellandagsutmaning.  Sen borde jag vara redo för en toksatsning i januari. Då tar vi tag i överloppskilona riktigt på riktigt. Då finns det inga ursäkter för beach 2010 hägrar!

Kommentarer
Postat av: hannah

intressant blogg! känner igen mig!! lycka till, kämpa på!! Kom igen, du fixar detta! =)//Hannah

2009-12-17 @ 07:51:25
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: ÄtaTränaKämpa

Nu har jag äntligen fixat utmaningen, tror dte kan bli riktigt roligt den här vändan :)

2009-12-18 @ 13:41:47
URL: http://atatranakampa.wordpress.com
Postat av: Irma

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-12 @ 21:27:40
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0