Min plan

Jag vet att jag har sagt att jag skulle börja godisstrejka på måndag. Idag är det tisdag och jag har fortfarande inte börjat. Men imorgon onsdag kör vi igång. Nu är jag motiverad och taggad. Imorgon börjar vi med en morgonpromenad. Och samtidigt kör vi också igång med lågkolhydrat dieten. Och ett så lågt kaloriintag som möjligt. Förhoppningsvis blir det en springtur eller skidtur också. Detta kommer att följas till punkt och pricka tills torsdag kväll. Då blir det ett par glas skumpa. Inte mer! Och en massa dans.

Sen är vi igång på det nya året. 2010 och jag ska bara tappa 10kg. Det fixar jag galant. Invägningen kommer att ske 17.1.  Jag känner att jag inte vågar väga mig just nu, utan behöver ha ca 2 veckor med bra matrutiner och träning. Och det börjar imorgon.
Sen ska jag komma till min målvikt 52 kg senast den 27.2. Dit är det 9 veckor.

En 100 dagars godisstrejk inleds. Wow. Det känns stort. Nu påbörjar vi denna resa! Det kommer att gå galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0