dag 2 julutmaning

Dagen har gått kanon. Trotsade myset i soffan och begav mig ut på en super springtur. Dock blev den inte så lång ca 30 min. Avslutade med plankan och ett par styrkeövningar. Har ätit relativt regelbundet, dock blev det en leverbiff och köttfärslimpbit så här på kvällskvisten, men bättre än allt godis som står uppdukat framför mig på vardagsrumsbordet. Och så hade det faktiskt 4 timmar sedan kvällsmålet, och jag hade inte ätit något efter springturen. Nåja, såklart att jag kunde ha valt bättre alterntiv. Landar på ca 1650-1700kcl idag. Och med morgonpromenad och en kortspringtur är det med andra ord helt okej. Godkänt, med marginal.

Imorgon är planen att gå morgonpromenad, fortsätta med julklappsshopping och sedan avsluta med en kort löptur. Men med mera styrketräning än idag. Undvika sötsaker och äta regelbundet och så nyttigt som jag nu kan...

Dagens tacksamhet.
- jag är tacksam över att dagen har gått så bra
- att jag har genomfört min träning trots att det vore lättare att låta bli
- tacksam är jag också över att jag inte har ätit en enda godisbit. Det är ett under
- äver att mina mor-och farföräldrar fortfarande är i livet, älskar dem så mycket
- över hela min familj. kärlek
- över min underbara sambo som jag saknar.

0/2 nya hälsosamma recept
0/11 dagar godisförbud
2/22 dagar Regelbundna måltider
2/15 träningspass
10/50 km
0/150 burpees
1/20 minuter i plankan (sida)
0/3 intervallpass
2/22 ”tacksamhetsdagbok”.
3/22 "Vi ska även skapa en affirmation"
0/1 timme åt dig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0