torsdag

Egentligen hade jag tänkt gå på morgonspinning, men eftersom jag vaknade för sent hann jag inte. Följande instinkt var att sätta sig vid frukostbordet och inta en stor frukost. Isället tog jag först en morgonpromenad, trots att jag inte hade lust. Efteråt känns det bara så bra, och frukosten smakar 10 gånger godare. Eftersom jag inte har något särkillt för mig idag, förutom ett möte och så har jag en deadline. Så jag har tänkt att köra minst två pass på gymmet idag. Step nu på morgonen i alla fall, vad det blir i eftermiddag vet jag inte ännu.

Följande alternativ finns:
- simma
- bodypump
- body

få se vad jag känner för.

Dagens utmaning: Ikväll blir det pepparkaksbak med ett par vänner, och jag ska inte äta upp all deg. Nåja, eftersom det är en köpis deg är det kanske lite lättare att låta bli... Jag får smaka. Men där går ett rött sträck. Dessutom blir det jullunch idag, men jag tror faktiskt att jag ska satsa på laxsallad istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0