Så var det klart. Nu kör vi på en ny...

Novemberutmaningen är fulländad. Jag fick till mina 6 minuter i plankan, i måndags.


- 80km/80km
- 30 pass/30pass
- 24 min/30min planka (alla på tårna)
- 300 armhävningar/ 300 armhävningar (varav 30/30 på tårna)
- 2 nya pass/ 2 st nya
- 4 avslappnade pass/ 4 st
- 1/1 hundra minuters pass
-
30 min/30 min skämma bort mig själv 4/ 4 st

Och därmed är den delen avklarad. Sockerbiten gick inte riktigt lika bra... funderar på att ta det som decemberutmaning, men kom på att det kanske vore bättre som januari...
Fast lite framsteg har jag gjort i alla fall. Hade nästan tänkt unna mig choklad idag, för jag har så sjukt mycket att göra (ni vet trösta mig, det är synd om mig). Men jag var inte ens sugen. Dock har jag ätit läkerol och halstabletter i massor delvis på grund av att jag har ont i halsen.

Åh, jag vill ha en decemberutmaning. Är det någon som har något på gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0