onsdag är till ända

Dagen har gått super bra. Tufft träningspass som jag verkligen gav allt på. En massa promenader på detta och jag mår bra. Kalorimässigt ligger jag kring en 1600-1750 idag, helt okej med andra ord. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska träna. Men ett eller två ledda pass lär det bli hur som helst. Eftersom jag kommer att åka hem till julen, så kommer jag inte att ha samma möjligheter att träna. Så det gäller att passa på nu. Väl hemma kommer jag att fokusera på morgonpromenader, en bra start på dagen. Springa mycket och eventuellt skida (om det finns någon snö), ett par styrketräningspass med den egna kroppstyngden ska jag också satsa på. Om jag har tur blir det dessutom ett eller ett par gympass. Kommer att bo hemma nästan 4 veckor, så det gäller att planera väl. För det kommer att bli många fikastunder med släkt och vänner, julbord, myskvällar och partykvällar. Men det kommer att gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0