lite djupare

Dagen S som i superskitdålig. Har tränat lite halvhjärtat, men eftersom det håller på att bli jul finns det bara tråkiga klasser kvar, och alla mina favorittränare har åkt på jullov. Så i den här farten lär jag väga minst 75kg till jul...
Äh nu ska jag sluta med att vara så negativ, fokusera framåt och sluta äta allt som kommer i min väg. Ta dubbla portioner och tröstäta lite bara för sakens skull.
Ge mig styrka någon.


Tills imorgon har jag planerat in intervallbody och spinning. Sen blir det julfest med öppen bar och buffé. Jag önskar att julen snart är över...
Jag önskar att det är januari och jag kan fokusera 100-procentigt på min viktnedgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0