julfrid

Gårdagens tacksamhet:

- jag är tacksam över min kära familj, som jag spenderar tok för lite tid med
- jag är tacksam över att jag får spendera en hel jul tillsammans med dem
-jag är tacksam över att jag hann med ett snabbt gymbesök trots allt
- jag är tacksam över att det finns snö
- jag är tacksam över att jag lyckades äta bra, och regelbundet trots en lång resa

Idag har jag tagit en härlig morgonpromenad och ätit en bra frukost. Konstigt nog känner jag mig mer taggad att göra ett bra försök. Kanske för att jag har sovit helt sjukt mycket, och därför känner mig mer redo att leva hälsosamt. Härligt i alla fall.

0/2 nya hälsosamma recept
0/11 dagar godisförbud
1/22 dagar Regelbundna måltider
1/15 träningspass
10/50 km
0/150 burpees
0/20 minuter i plankan (sida)
0/3 intervallpass
1/22 ”tacksamhetsdagbok”.
2/22 "Vi ska även skapa en affirmation"
0/1 timme åt dig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0