En svacka

Åt lite deg igår och ett par jultårtor. Mindre bra och helt mitt eget fel. Var en aning hungrig och eftersom det fanns ont om mat, var jag tvugnen att äta det som fanns. Träningen gick inte heller något vidare, det blev bara en timme step. Resten av dagen gick åt en massa andra saker, landade på ca 1850 kcl. Helt okej. För att vara en dålig dag.

SÅ till idag. Dagen har börjat katastrof dåligt. Begav mig ut på en springtur för att föbättra på gårdagens samvete och försöka förbränna ett par pepparkakor :) Nej men jag har inte sprungit på en tid och hade bestämt redan igår att jag skulle göra det idag. Tyvärr var vädret lite för kallt, jag hade problem med allt. Tempo, skosnören, andningen och i-pod hörlurarna krånglade. Jag var urförbannad, dessutom steg jag i en vattenpöl och fick en hel vattenpott över mig när en buss körde lite oförsiktigt.
Men skam den som ger sig, jag småsprang och varvade med gång. Så ingen höjdare, men bättre än ingenting. Senare idag blir det spinning och eventuellt simning.
Längtar till ljusare tider, har ett enormt sömnbehov med detta mörker. Och motivationen att träna sjunker lite..
Nej, idag ska det bli en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0