både bra och dåligt

Vägde mig igår 58,3 blev resultatet. En minskning på ca 2,3 kg på en måndad. Helt okej. Dock blev det lite godis igår, främst för att jag drack cider (inte mitt beslut, och vad gör man ifall en släkting köper åt en i baren, tackar nej?). Nåja jag miste lite av kontrollen. Men upp i sadeln igen är vad som gäller.
Har hittat en utmaning åt mig av Gymslam... Som sträcker sig från och med måndag och 10 dagar framåt... Sedan vore det ju fantastiskt om AtaTränaKämpa kom med en ny utmaning mellan jul och nyår.

För som det ser ut nu, så trots allt mitt fuskande och godisätande, så är det tack vare novemberutmaningen som jag är back on track. Känns suveränt. Min plan är att försöka gå ner till under 58 före julen och sedan hålla mig runt 58 kring julen, och efter nyår kör vi nya hårda tag. Beach 2010 är det som gäller!

Om ni minns så såg min strategi ut så här:

Delmål.

1. Under 60
2. 58
3. 56
4. 55
5. 54
6. 53
7. 52
8. 51
9. 50

Efter varje mål får  jag en belöning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0